Sunday, September 2, 2007

Hubungan suami isteri dapat membentuk Intuisi yang Rapat

Waliz said,
Cerita pasal intuisi ini, saya pun banyak kali mengalaminya..tetapi selalunya perkara itu sudah terlewat untuk diketahui kerana biasanya saya akan buat tidak tahu saja jika hati sudah berkata..bila benar2 terjadi baru saya teringat bahawa sebentar tadi hati saya sudah berkata-kata sesuatu perkara akan berlaku..tetapi yang paling kuat intuisinya ialah suami saya terutamanya hal2 yang berkaitan dengan saya...malah sewaktu beliau berada di luar negara pun beliau boleh membaca apa yg di dalam pemikiran saya..kadang2 rasa pelik tetapi beliau kata mungkin hubungan yg terlalu rapat m,enjadikan kami begitu...terima kasih kerana menulis tentang intuisi..satu perkara yang agak misteri untuk dirungkaikan..salam ..

Post by Waliz. September 1, 2007 4:45 AM

Anda juga boleh ke blog Waliz yang penuh dengan coretan pengalaman hidup yang boleh dikongsikan bersama di http://walizdiary.blogspot.com

0 comments: